Ont tree Hill

Har börjat se på oth nu!! :D den e serriöst så sjuuuukt bra!!
Är på s01e13 :)
Man blir helt fast!
Haha ja älskar att se serier!! När ja sett klart en börjar jag direkt på en ny!
Ser nu på 5 stycken samtidigt, har ju sätt ikapp på många så ja!
Dessa har jag sett/ser jag på:

Gossip girl (sätt klart, bästa som finns!!)

Vampire diaries (ser på, har kommit ikapp, sjuuuuukt bra!!!!!)

Pretty little liars (ser på men har kommit ikapp, verkligen en sjukt bra serie!, älskar ju även ash benson som spelar Hanna marin (Ashley benson)

Teen wolf (har kommit ikapp, sinnessjukt bra serie)

Hart of dixie (har sett ikapp, ääääälskar serien så mysig!!!!)

Oth (ser ju på den nu, AAASAGRYYM)


Detta va alltså lite tips till er'









Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mail: (bara för mig)

din blogg:

vad hade du på hjärtat?:

Trackback