Shopping!

Har handlat ett par jeans och och munkjacka:)
Visar sen! :)






Hej!
Vilken fin blogg du har, fortsätt med det grymma jobb du gör!
På min blogg kan du läsa om mitt liv i Italien där jag lever drömmen jag har haft i sju år men även om mina blickar mot vuxenlivet där jag tänker satsa på en karriär som skådespelerska och teaterhögskolan står på tur härnäst. Vardagsinlägg blandas med bilder på lite för mycket pasta, pizza och risotto samt galna upptåg med både mig och italienarna som huvudpersoner. Jag försöker ha med mycke kultur och just nu ligger ett inlägg där jag jämför livet i Italien med Sverige samt ett inlägg med massor av bilder från karnevalen i Venedig uppe på bloggen. Jag vill förmedla betydelsen av att följa sina drömmar och hoppas på att inspirera många fler att göra samma sak!
ladolcevita.devote.se

2013-02-17 » 18:49:46

Vad kul att du börjat blogga på blogg.se! Konstigt nog gillar jag mer att läsa bloggar på blogg.se än devote, bloggplasten och nattstad.
Gillade inte heller nya blogg.se i början men sen vänjer man sig! :) Vad tycker du??
// Felicia, som kommenterade din förrförra blogg(theresefaienne.blogg.se) och så hade vi länkbyten. Kommer du ihåg mig?

2013-02-19 » 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mail: (bara för mig)

din blogg:

vad hade du på hjärtat?:

Trackback