dagens ridpass, avramling..

Red Bamse idag.
kan för de första säga att han inte alls är min typ.. sist jag red han var typ för 2 år sedan eller någt, kanske till och med mer..?
har faktiskt ingen mer kommentar!
i slutet släppte jag stigbyglarna, och längde tyglarna. sen blev Odin rädd för något så han skenade iväg och Bamse hängde på. Hade ingen kontroll så jag ramlade efter några sekunder av. Rakt på ryggen och slog i huvudet, så nu har jag så ont i huvudet att jag knappt kan tänka :(
ska kolla på criminal minds och bara ta de lungt så jag kan gå till skolan imorgon.
 
 (bild från hemsidan, han är d-ponny)
 





hehe hans manke mäter att han är häst faktiskt :D

2013-01-21 » 19:57:50
» sanne

Rider du på måndagar? För jag ska börja i den trean! hade varit riktigt kul om vi red tillsammans, kram!! :D

2013-01-21 » 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mail: (bara för mig)

din blogg:

vad hade du på hjärtat?:

Trackback