fan att det snöar...

nu har det ju kommit snö IGEN :(
tycker faktiskt att det ska bli vår nu, haha.
 
har precis kommit hem från skolan, så ska strax plugga, IGEN.. känns som mitt liv består av att plugga endast.
 
juste i tisdags var jag ju i stallet. sen Fabienne avlivades har det ju vart rätt jonnigt att vara i stallet. saknar henne så himla mycket :( min fina prinsessa, hon va så snäll♥
men nu är det så att en ny häst har kommit som heter Bill, jag ska bli skötare på honom. han är så SJUKT söt!! men såklartinget slår Fabienne♥
 
skolan va kul, vi hade ju photoshop kurs, så vi fick även ladda ner ett wannabe ph på ipaden, de va riktigt kul :D
 
hur snygg är inte denna väskan då? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mail: (bara för mig)

din blogg:

vad hade du på hjärtat?:

Trackback