härlig morgon!

har redan försökt skriva detta inlägg 3 gånger, men blogg.se appen funkar inte, så synd! :/
men iallafall kom precis in rfån att ha vart ute med rocky.
det känns verkligen som vår! blå himmel + sol, och fåglar som kvittrar. härligt!

ska strax plugga lote NO kemi :( sen får vi se, ska ju träffa Elin senare idag med :)
blir så jävla ledsen när jag ser Harry gråta så mycket :( usch.. det sägs att han hade vart hos Taylor och hon hade sagt att Harry va ful och talanglös, vilket han inte är. är det bara jag som verkligen INTE gillar Taylor, tycker hon är dum i huvudet. 





» Sanna

Håller med! Taylor är dum i huvudet, hon kalla Niall för "Pig" också..

2013-01-03 » 14:25:44

Elr hur gillar inte henne heller fula unge!

2013-01-03 » 15:03:18

Ha en fin dag! :) Kolla gärna in min blogg!

2013-01-03 » 15:41:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mail: (bara för mig)

din blogg:

vad hade du på hjärtat?:

Trackback