dagen

har haft en rolig dag idag! 
var med Sofie som sagt. hon red ju så jag gick med henne till padocken och kollade lite! tyckte det gick bra! :)
sen kom jag hem och spelade monopol me min brorsa ;) och efter det kollade vi på film (huvudjägarna tror jag den hette) den var iallafall skit bra!
nu ska jag snart sova men innan blir de ett avsnitt av gossip girl.
hörs imon! :D
 
hoppas jag fick lägga ut dessa bilder på sofie och altas! ;)
haha söt, de ser ut som om han skrattar! :)
han fick för sig att lägga sig ner! :) haha
hur gulligt stog han inte då? :´)
jag fick prova han lite oxå, även om de inte gick bra alls.
 
(sofie om du vill att ja tar bort nån bild så säg till!! )
 





» Sofie

Haha tack själv :) Haha min lille teddybjörn ;) Haha va söööt han är när han ligger dääääär <3


2013-01-02 » 11:55:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mail: (bara för mig)

din blogg:

vad hade du på hjärtat?:

Trackback