pop dan thology

har ni hört denna mash-up´en med 55 låtar ihopmixade från hela 2012?
 
jag tycker själv den är riktigt bra! den finns ju på spotify oxå! toppen! =D
 
älskar blandningen av "boyfriend" av Justin Bieber och "want u back" med Cher Lloyd i bakgrunden, "Die young" med Ke$ha och "what makes you beautiful" med självaste one direction. sen är de ju grymt när swedish house mafia kommer med "die young" i bakgrunden! och Live while we´re young i bakgrunden är ju grym oxå, hahah =D
 
lyssnade lite och fastnade på några låtar som jag tänkte shit vilka bra låtar! sen sökte jag upp orginalet och då va dem inte alls lika bra, haha. tyckte dem passade som en blandning me en annan låt! :)
 
enjoy the music! 
 






Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mail: (bara för mig)

din blogg:

vad hade du på hjärtat?:

Trackback