FRÅGESTUND!!

Avslutar den imorgon! Fråga på! :)






» Julia

Hej!
jag har inte följt din blogg så jättelänge, men jag tycker du är sjukt fin!
Jag undrar hur du sminkar dig till vardags?
och jag vet att du inte har någon speciell 'modeblogg' men tycker du det är snygg med palladium? och i så fall vilken färg?
puss :)

2013-03-08 » 19:52:36

Häst/ponny
hur länge har du ridit?
hur länge har du bloggat?
Varför började du blogga?
Bästa hästen du ridit?
Bästa häst minnet?
Hur länge har du haft Rocky?
rosa/blått
ketchup/ senap
Bästa semestern?

Hoppas vi ses snart :) <3

2013-03-08 » 22:37:54

1.Gillar du någon just nu?
2.Beskriv mig med 3 ord?
3.Vad är det bästa du vet?
4.Någonting du aldrig skulle kunna tänka dig att göra?
5.Om du vann 7000000 vad hade du gjort?
6.Hade du några nyårslöften, i så fall vad?
7.Om du bara fick 3 önskningar, vad hade du önskat?
8.Har du bra betyg?
9.Vad vill du bli när du blir stor?
10.Har du några syskon?
11.Har du några planer inför sommaren?
12.Är du nöjd med ditt utseende?
13.Om du fick äta middag med en kändis, vem hade du valt och varför just den personen?

2013-03-08 » 22:50:19

Vad är ditt favoritspel nu?
Din största dröm?
3 saker som du är med nöjd över dig själv?
Det roligaste som hänt på dem senaste tiden?
Bästa minnet?
Din bästa kill- och tjejkompis?
Det pinsammaste du gjort?

iPad/mobil
Skola/lov
Killkompisar/tjejkompisar/båda
Hallon/jordgubbar

2013-03-09 » 10:19:27

Hej!
Kanske lite randdom fråga, men jag ska köpa en ny parfym och jag
Vill ha lite tips så Vilken/vilka parfymer använder du?
Kram :)

2013-03-09 » 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mail: (bara för mig)

din blogg:

vad hade du på hjärtat?:

Trackback